Склад МК


ПІБ
Найменування закладу, який закінчив
(рік закінчення, спеціальність, кваліфікація згідно з документом про вищу освіту)
Педагогічний стаж (повних років)
Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання (рік останньої атестації)
Проблема, над якою працюєте.
       1.             
Матяж Олеся Дмитрівна
Запорізький  національний університет,  2005, мова та література (російська)
філолог, викладач російської мови та літератури, викладач німецької мови
13
Відповідає займаній посаді, присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»,
2015
ЄМП на уроках німецької мови як засіб особистої реалізації  учнів
       2.             
Могильна Кристина Олегівна
Запорізький національний університет, 2010, «Мова та література (англійська)», викладач англійської мови та літератури
6
Відповідає займаній посаді, присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії», 2017
Розвиток навичок говоріння на уроках англійської мови як умова соціалізації учнів.
       3.             
Романовська Ольга Євгенівна
Херсонський державний педінститут, 1992, російська мова і література з додатковою спеціальністю англійська мова, учитель російської мови і літератури, іноземної мови (англійська)
25
Відповідає займаній посаді, раніше присвоєним кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «учитель-методист», 2013
Формування життєвих компетентностей учнів, потрібніх для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці.
       4.             
Калепко Тетяна Василівна
Дніпропетровський державний університет, 1975, німецька мова та література
філолог, вчитель німецької  мови та літератури
42
Відповідає займаній посаді, раніше присвоєним кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «учитель-методист», 2015
Нестандартні форми роботи на уроках німецької мови
       5.             
Медведєва Світлана Олександрівна
Мелітопольський державний педагогічний університет, 2007
«Педагогіка і методика середньої освіти, Мова та література (англійська)», вчитель англійської мови і зарубіжної літератури
14
Відповідає займаній посаді, присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії», 2014
Ефективне навчання англійській мові через опору на аудіальне, візуальне та кінестетичне сприйняття.
       6.             
Бомбік Алла Анатоліївна
Запорізький державний університет,  2001, англійська мова та література,
філолог, викладач англійської мови та літератури
16
Відповідає займаній посаді, раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої
категорії», 2017
Гра на уроках англійської мови як засіб набуття первинного іншомовного комунікативного досвіду.
7.
Шаповал Євгенія Олегівна
Мелітопольський державний педінститут, 1998, мова і література та українська мова і література, вчитель англійської мови і зарубіжної літератури та української мови і літератури
23
Відповідає займаній посаді, присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», 2015
Навчання через співпрацю (кооперативне навчання) як засіб підвищення зацікавленості у навчанні.
8.
Коломоєць Світлана Сергіївна
Запорізький національний університет,  2014, філолог, викладач англійської мови і літератури
17
Відповідає займаній посаді, присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії», 2012
д/в

Комментариев нет:

Отправить комментарий